jag är duktig!

är glad att jag kom iväg till friskis&svettis iallafall ! kände mig riktigt duktig efter att ha varit å tränat! :) jag mötte amanda och sofia där utanför och så gick vi till gymmet å sprang lite på sånt där band ni vet. ganska jobbigt, men skönt att komma igång igen!
träffade underbara Licha där inne oxå, gud vad glad jag var att se henne, jätteroligt att träffas! saknar verkligen henne massor. från att ses flera gånger i veckan, till nu, nästan aldrig.

men iallafall efter träningen, gick jag & sofia och köpte en varsin cola, asså tyckte vi var värda det hehehe, sen gick jag hem, och så hade mamma lagat mat, så jag åt & sen hoppade jag in i duschen. och så hamnade jag här sen.

imorgon är de sovmorgon , börjar 10.20, och det är underbart!
oså drar vi igång med riktiga schemat imorgon oxå, slutar 16.00, och de är ju lite mindre kul. men jag överlever!


puss

Kommentera här: