slut på de roliga

har haft en ganska så trevlig helg! :)

i fredags träffade jag david en stund, sen åkte jag till skogstorp å träffade pappa, sis & hennes boyfriend, vi kollade på christoffers match. träffade även ola, oscar och dom där. lite trevligt sådär va :)
sen skjutsade pappa mig till sofia, där amanda redan va, så jag fixade mig lite sen drog vi ner till stan för å se om de var trevligt på sucken! och de var de, vi mötte alexander, filip, tamasi och martin vid mcdonalds oså gick vi runt med dom lite :)
träffade även på vår lilla sötfjortis malin! haha puss på dig gullet ! ;)
aja, massa andra trevligt folk stötte man ju oxå på. det var en trevlig kväll, och sen sov jag hos sofia!


på lördag vid 1 vaknade jag hos sofia, vi slöade ett tag, åt frukost och sen fixade vi oss, cyklade till orrliden och kollade på fotbollsmatch. Skogstorp mot City,  City vann! :)
efter de cyklade vi tillbaka till sofia och hämtade våra grejer, och sen ner på stan och käkade, träffade nathalie på bussen som joinade oss på american pizza.
och sen åkte vi hem till mig å fixade oss lite där, å sen ner till stan. träffade marcus, kalle och nån mer påväg ner, så stannade och snackade med dom ett tag.
hade en trevlig kväll igår oxå, och träffade massa roligt folk tycker jag, kvällen slutade med att vi gick mot årby och träffade barzan, rimon och karwan, vi typ gick runt hela eskilstuna kändes de som, och sen typ när vi var hos mig drog dom hem & jag å sofia hem till mig, så sov hon hos mig!

och idag vart de en slappardag, vi gick upp å duschade sen drog vi till tunapark, jag köpte lite saker, och sen åkte vi hem till mig igen. och sen gick jag med sofia till bussen vid 5 och hon åkte hem.
och sen dess har jag bara tagit de lugnt. städat och duschat, så snart ska jag laga mat till mig och sen kolla film med familjen! :)


vet att jag är sämst på att uppdatera, men nu fick ni läsa om min helg om ni var intresserade av det :)
men tyvärr är de slut på de roliga nu, och imorgon äre back 2 school, haha!

puss på alla !


bilderna är inte från helgen,
men jag tyckte de behövdes mer bilder i bloggen så varsågoda!
   

 

alexandra axner

Kommentera här: