årets sista dag

31 december
exakt tre månader tills det är min födelsedag!

igår när jag kom hem till pappa var båda mina systrar där, Isabells kille och Oliver, Ellinors son var också med, skitmysigt! Susanne och hennes barn var också där. Vi åt lite god mat och umgicks hela kvällen, kollade på några bra filmer och bara myste!

Och imorse när jag vaknade hade Isabell och Niklas gjort en god frukost så vi satte oss och åt tillsammans. Jättemysigt det också!
Sen åkte jag och pappa in till eskilstuna, till tuna park. jag köpte ett par jeans & några trosor haha, sen handlade vi lite annat smått och gott till kvällen. För ikväll blir det ju att vara här hemma, kanske går ner en sväng till mamma och alla festglada människor som är där. Det är väl de närmsta en fest jag kommer ikväll..

Nu har iallafall pappa gjort i ordning god mat, så jag ska springa ner och äta nu! Jag hör av mig senare tror jag, men annars önskar jag er alla ett riktigt gott nytt år!

PUSS

Kommentera här: