no more lies

man kommer längst i livet med att vara ärlig och inte ljuga.
förlåt mamma,


jaha , då var sportlovet slut då :(
imorgon börjar skolan igen och jag känner att jag inte orkar det.,
men iallafall mitt lov har varit bra! superskönt att slippa skolan. helgen har jag spenderat med christian, eller ah nästan hela helgen iallafall. :)
i fredags på dagen var jag ute på isen och grillade i sparreholm med pappa & christoffer, vi pimplade oxå men det gick inge bra alls + att det är grymt tråkigt! var iallafall mysigt att umgås med pappa & christoffer, trots kylan och snön. <3

på fedagkvällen åkte jag till eskilstuna och var med christian och fabbe. efter en stund drog fabbe , så jag var med baby ett tag till, innan jag oxå åkte hem.
dagen efter, lördag så kom christian baby till mig på morgonen & på dagen var vi i Gustavsvik med pappa och christoffer :) det var superkul ! jag hade en jättebra dag! sov hos christian sen och vaknade upp brevid honom idag ,, älskling <3
och idag har vi bara tagit det lugnt. en lugn och skön vilodag innan skolhelvetet börjar igen., älskar dig christian

tack för helgen

Kommentera här: