underbara dagar

14 - 17 februari / 
älskling & jag har varit i stockholm, eller ja vi bodde ju hos min morbror i Lidingö, men hellre det.
vi har bott jättefint och haft det mysigt. jag har iallafall tyckt att det varit mysigt. den 15 februari var ju våran 1årsdag, typ därför vi hade bestämt oss för att vara i stockholm, hehe. tänk att det verkligen har gått ett helt år baby, shit vad jag älskar dig alltså. dehär dagarna med dig har varit helt underbara! och jag saknar det redan, saknar att ha dig brevid mig i sängen innan jag somnar (a) ännu värre lär det väl bli att vakna imorgon helt ensam, haha men jag vänjer mig nog snart. förhoppningsvis. i stockholm har det varit mycket spring på stan & shopping, fika och mat.

14:e var det ju alla hjärtans dag, och det viktigaste för mig den dagen var att jag fick spendera den tillsammans med mitt hjärta, christian serrano min älskling. fick jättegullig allahjärtansdag present oxå, tack baby du är så söt!
15 februari är våran dag, hade en jättebra dag älskling, tack för att du finns. & jag älskar dig verkligen, så mycket att du inte ens kan förstå. <3

men men , nu måste jag gå & sova. tack iallafall älskling för dom här dagarna, jag älskar diig mest !

Kommentera här: