shulululu



hejsan hoppsan, har inte hunnit skriva så mycket här den senaste tiden. antingen har det berott på att jag inte orkar eller helt enkelt inte vill dela med mig av mina dagar,, igår iallafall var en bra dag. jag var med denna pärlan, amanda. & vi hade grymt kul, skrattade hela dagen rakt igenom. det är så skönt att du är som du är amanda, dig själv. du är en perfekt vän. min mamma tycker mycket om dig oxå (a), du är en gullig tjej , ska du veta. hihihihi.




och jag vet inte hur ofta jag kommer orka uppdatera min bloggis här, eftersom det endå inte är nån som läser, haha känns ganska meningslöst då liksom. men men , det är ju lite kul endå ;) , idag rullade skoldagen på ganska fort, konstigt nog har vi faktiskt ganska kul i skolan, mycket flummande hela dagarna, hehe det är kanske det som gör att man orkar gå dit förresten ? , måste snart börja tänka på att plugga till mitt omprov som är till nästa måndag, uuursss det är hälsaprov & jag hatar sånt, man ska typ kunna vad alla muskler i kroppen heter ? ;o



but, well well. har inte så mycket mer att säga nu, haha bara att det var mysigt att vara med min honey idag, älskling du gör mig så glad, faktiskt. jag älskar dig christian serrano arias, så grymt mycket.

Kommentera här: