första advent!

nu är jag tillbaks här, på riktigt! internet is back! ;)
aja iallafall, idag hade jag ställt alarm på halv 10, eftersom jag skulle in till Flen och träffa Linn. var skit trött när jag vaknade, så jag gick in å tog en dusch och piggnade till lite. sen åt jag frukost & fixade mig oså. sen tog jag bussen till flen och mötte linn där. sjukt kul att ses! var så himla längesen.

vi gick hem till henne & hade mycket å prata om. så vi satt i hennes säng och snackade om allt möjligt ganska länge och kollade lite i hennes skolkatalog osådär :) sen spelade vi kalaha, haha yatzy och plockepinn! haha egentligen, konstigt att så tråkiga spel kan bli roligt!
aja , hennes mamma hade iallafall bakat ljuvliga lussebullar också, så efter vårat spelande blev det lite fika, skitmysigt! julstämning, verkligen! gud vad jag längtar till julafton! (a)

efter det la vi oss och kollade på greys anatomy & one tree hill, tills mitt tåg gick. så jag tog tåget hem till eskilstuna och var hemma vid åtta typ. så nu måste jag bara plugga lite företagsekonomi, sen blir det nog sängen!
TACK FÖR EN OTROLIGT KUL DAG LINN! MÅSTE SES OFTARE! PUSS PÅ DIG


  

till er andra, hoppas ni haft en bra helg! och sov gott nu så ni orkar skolan imorgon ;)

puss
1 Linn:

skriven

hahaha, kollade "lite" i skolkatalogen? x) söting du är alexandra, det var en jättemysig dag! <3

Kommentera här: