tja tuffingar

imorse hade jag ställt klockan på sex, men orkade verkligen inte gå upp då. så jag ställde om alarmet till sju och gosade ner mig i sängen igen och sov en stund till. sen gick jag upp och åt frukost å fixade mig och sen var de bara att gå iväg till bussen och åka till skolan. men skoldagen gick ändå ganska snabbt. hade ju företagsekonomi prov oxå. kändes ganska så bra, helt okej. eller G blir det nog iallafall!

efter skolan åkte jag ner till stan med maja & sofia, men maja tog bussen hem så sofia följde med mig till H&M, jag köpte en ny foundation & en mascara! sen följde jag med henne till frisören, eftersom hon skulle färga & klippa sitt hår. så där satt jag typ över två timmar & gjorde henne sällskap. bara för att jag ville det :) sen när de var klart gick vi & satte vi oss på stan ett tag och bara pratade. kändes bra. det behövdes verkligen!

och nu är min vackra lilla blondinbästis inte blondin längre, nu är du min brunettbästis ;) jävligt fint blev det! du passar bra i brunt! du är fin i allt :)
och puss på dig sofia, bara för att du finns. allt är lättare med dig här brevid mig!
jag älskar dig

Kommentera här: