gustavsvik igår

igår vaknade jag vid elva typ, och gick upp & åt en god frukost! sen kom sofia hit vid 12, och när mamma kom hem åkte vi till gustavsvik. det var en supertrevlig dag, jag och sofia satt och bubblade i bubbelpoolen en hel del, men sen bestämde vi oss för att när vi ändå liksom va där, måste man ju åka forsen och dom dära roliga sakerna ;) så vi ställde oss i den låååånga kön för att åka i dedär typ "röret" haha, skitroligt, och efter de kom vi igång lite och sprang runt och åkte allt som gick att åka typ. fick massa blåmärken från forsen, haha jag lyckas aldrig åka den utan att skada mig. men aja, värt det var det ju iallafall. eftersom vi hade en riktigt trevlig dag, ellerhur sofia, äkta sällskapsresan liksom ;)

efter vi badat klart oså, gick vi och duschade & fixade oss. eftersom vi hade ganska tajt schema inför kvällen, så fick vi fixa oss där inne i gustavsvik haha, party party liksom, och när man stressfixar sig blir de ju inte direkt snyggt, men de sket vi i. sen åkte vi hem till eskilstuna iallafall, fick lite pengar till mat av mamma, sen drog vi ner till mcdonalds och träffade nattis och emma där :) sen gick vi till club glossy & mötte malin, emma, felicia, isabelle och nåra, och sen dansade vi lite där inne, sämsta musiken. träffade iallafall jättemånga älskvärda människor, som jag saknat! puss på det! men aa, sen drog vi på efterfest med emma & malin och massa trevligt folk. kvällen var väl sådär, vi kom hem levande iallafall med mat i magen, från kebabhuset, muuuums!

tog tyvärr inga bilder, och om jag hittar nåra, laddar jag upp dom nån annan gång!




nu ska jag snart dra till pappa, smsa om de är nåt. puss på er


Kommentera här: