äntligen!

nu har jag äntligen läst klart min bok till svenskan. och helt ärligt så var den faktiskt bra, väldigt segt i början, men framåt slutet blev den bra. helt värd & läsa iallafall.



tror inte jag hann skriva igår va ? men iallafall så var det inte mycket som hände, jag vaknade hemma hos sofia, vi låg & läste en stund. haha vet att de låter nördigt, men båda två hade en bok som var tvungen att läsas ut. haha, sen tog jag bussen hem, åkte till tuna park en snabbis och köpte vita converse, äntligen hittade jag min storlek! iallafall efter att jag kom hem låg jag typ i sängen, lyssnade musik & läste resten av kvällen.


idag
vaknade av att larmet ringde runt sex typ, gick upp & var lite snäll mot mamma, så jag plockade ur diskmaskinen, sen tog jag ett glas oboy & gick sen och fixade mig lite. sen iväg till skolan, började 8.45 imorse :( naturkunskap första lektionen. fick tillbaka vårat första prov. gick inte så bra som jag hoppats på. fick G iallafall, tre poäng från VG. lite surt sådär men, aja bättre lycka nästa gång kanske!
gick ganska snabbt idag iallafall, hade en lååång seg mattelektion sista timmen av dagen, men jag & maja gick till ett grupprum, satt och diskuterade allt annat än matematik där, så det gick ganska snabbt ändå!

efter skolan gick jag hem, la mig & läste ett tag. sen var jag ute en sväng :) & när jag kom hem bjöds det på tacos! ganska lyxigt för att vara måndag tycker jag. blev lite överraskad, haha och gott var det såklart! :)


men aja, nu ska jag ta en lång varm dusch & ta hand om mig själv.
ha det bra , och puss på er



helt ärligt saknar jag att vara brunett, men aja


puss på sofia för att hon är världens bästa vän ! ♥

Kommentera här: