:(

vaknade imorse vid 5 av att jag mådde jävligt illa. frös och allt oxå. gick upp och la mig i soffan & la en filt över mig. sen vid sju ungefär gick ja upp och började fixa mig, åt litegrann & mådde lite bättre. så jag gick till skolan. det finns inte tid att vara hemma & va sjuk nu. man kommer hamna så mycket efter då. :(
efter skolan drog jag ner till stan med sofia, vi typ satt och snackade bara. orkade inte gå hem. fan vad illa jag mådde. var helt snurrig oxå :(
sen iallafall när vi väl kom hem la vi oss i varsin soffa, men ett varsitt glas oboy & två mackor. satte på en beck film, och började kolla på den. trodde det skulle bli bättre av att äta. men jag bara frös, hade världens spränghuvudvärk & de bara ströp i magen typ. fyfan!

nu precis drog sofia hem för en stund sen. så nu ska jag ta en varm låååång dusch, sen krypa ner i min varma säng med mitt varma duntäcke! fan vad skönt. ska nog ta en kopp te oxå, de kanske blir lite bättre då. måste läsa min engelska bok oxå. får se om jag orkar. men ska försöka bli piggare tills imorgon. kan ju inte missa nånting i skolan. och imorgon är det ju stödmatte jag måste gå till oxå. fan. usch vad jobbigt!


hoppas ni haft en bra dag iallafall! & puss på er


och fyfan vad kallt det var ute idag då, minusgrader typ :(

Kommentera här: