efter solen kommer regnet?

har varit en bra dag idag, fick tillbaka min novell på svenskan också, vg+! kändes jättebra faktiskt med tanke på hur lite tid jag la ner på den och med tanke på att min mamma inte trodde det skulle blir bättre än g, g+ om jag hade tur. lite ägd blev hon allt när jag nästan fixade ett mvg! ;)

hursomhelst, efter skolan gick jag med sofia och amanda ner till stan. fixade en grej och sen var det ju meningen att vi skulle träna, men skippade det för att istället avnjuta lite godsaker i solen. det var helt underbart väder! tills vi skulle fika, typiskt att det började regna då istället, så det blev inte så långvarigt. cyklade hem direkt när det började regna. kom på att jag glömt naturkunskapsboken i skolan också, inte så bra!

har precis laddat ner lite ny musik, ska fixa lite med ipoden nu och sen ska jag ta ett bad och fixa allt som hör till! blir nog sängen tidigt ikväll eftersom det är nationella prov i engelska imorgon.

kanske skriver ett inlägg efter jag badat, men puss på er sålänge!



dagens outfit
1 Anonym:

skriven

spmmare men VALBORG! HAH:)

Kommentera här: