första skoldagen

kanske inte kan kalla de en skoldag ens, vi var i skolan i typ en timme. fick busskort & skåpnyckel och lite information. fick iallafall se nya klassen och de känns väl helt okej, de blir nog bra! imorgon är de namnlekar och sånt som gäller, hehe..

efter skolan idag drog jag ner på stan med lite fina flickor, supertrevlig dag i de fina vädret. sen hängde jag med michaela och simon till tuna park och hjälpte michaela å va smakråd på lite kläder. sen tillbaks till stan och så gick vi till pastahuset och åt, satt och snackade om allt & ingenting och sen blev de ett till varv på stan innan jag cyklade hem. var skittrött så jag la mig i sängen vid halv åtta och somnade, vaknade nu igen och ska väl försöka sova snart igen så jag orkar upp till skolan imorgon! men vi hörs, pusssssssss

Kommentera här: