yey!

nu är snart en hel vecka i skolan avklarad och klassen känns bra! igår åkte jag och min bror hem till pappa efter skolan där min syster och hennes boyfriend också var. vi åt god mat och sen drog vi ut med båten och fiskade, jättemysigt faktiskt. jag och christoffer tog bussen tillbaka till mamma senare och då var de sängen som gällde direkt. idag efter skolan mötte jag michaela, vi drog hem till mig. runt fyra drog hon hem och jag följde med mamma och storhandlade, efter det släppte hon av mig i stan och så sprang jag runt där i typ en timme, fick med mig lite saker hem. klirrade till i kassan ikväll också, är skitglad! nu är min moppe såld! :D jag mötte iallafall upp min syster och niklas på stan och så gick vi hem hit, så ikväll blir de ytterligare en myskväll med familjen!

två för 99! roligare å shoppa när de är billigt! höhö




ps. har inte druckit cola sen i söndags, jävligt bra gjort av mig! stolt som fan!
VI HÖRS IMORGON BABES! PUSSS
1 Linn:

skriven

hahahah, bra med colan alltså! <33

Kommentera här: