Fullt upp hela dagen!

Hejdär! Sov hos Michaela igår så jag orkade inte skriva nåt. Idag drog vi till stan runt tolv så mötte jag Ida, vi gick runt och kollade kläder osv. Sen åt vi på first och bara pratade & hade det mysigt! Hann fixa klart allt till imorgon iallafall! Sen blev de en sväng förbi Maja, va kvar där ett bra tag och bara snackade osv, sen drog jag hem & så kom Michaela hit. Resten av kvällen har jag provat kläder och vet inte hur jag vill ha det imorgon....... Men de blir nog skitbra! Hoppas på det bästa sista dagen av 2010 liksom! Inte så mycket annat har ju varit bra dehär året! Okej, ska inte va negativ nu men jag hoppas iallafall det blir ett bra avslut på dehär året och en bra början på de nya året! Ska iallafall göra det bästa av det! Och förresten är det exakt tre månader till min 18års dag nu! Känns rätt skönt! Men aja, pallar inte skriva mer nu. Hörs imorgon om de finns tid till det! PUSSS

Kommentera här: