28 februari 2010

tja tja

sista dagen på lovet idag då. känns väl inte sådär jättehärligt men har iallafall haft ett festligt lov, trots att jag inte åkte till min syster. de blir en annan gång. lovet var ju lyckat ändå!

igår var också en bra kväll/natt!
amanda & sofia kom hit runt sex, vi fixade oss lite och så, sen tog vi en taxi till mandy thai och mötte maja, sen åkte vi vidare hem till henne. blev lite girlpower där bara, mycket trevligt!
sen skjutsade hennes mamma oss till slottsskolan! kvällen var lyckad tycker jag, vi dansade, skrattade och hade de bara jävligt kul. tyvärr råkade min kamera ut för en liten olycka, så blev tyvärr inga bilder från den festen, men har lite andra bilder från kvällen att bjuda på!

vi hade egentligen tänkt dra vidare efter slottsskolan, men innan vi fick reda på var de fanns efterfest hade vi redan tröttnat på att vänta så kent kom och hämtade oss, kom hem runt halv två nångång, la mig i sängen, pratade lite i telefon innan jag somnade.

ps. kameran är iallafall lagad nu!

maja är inte med på nån bild, men jag tycker om dig lika mycket ändå! det är för din skull jag inte tar kort på dig, haha men kom ihåg att du räknas med! puss




Kommentera här: