LÖRDAG!

idag hade vi ställt alarm på nio bara för att kent skulle komma och hämta sofia, haha så hon åkte hem runt halv tio kanske och då gick jag och la mig igen och sov ett par timmar till. vaknade och somnade flera gånger, men halv ett gick jag upp iallafall. dödligt ont i halsen hade jag också, dock är det lite bättre nu & bättre blir de framåt kvällen!
ska hjälpa mamma och dammsuga lite här hemma, laga lite mat till mig själv, ta ett välbehövligt varmt bad och senare kommer sofia & amanda hit, då blir de dags att fixa sig inför kvällen, ska vidare hem till maja sen & efter det blir det lokalfest, alla dag festen ni vet? som är något försenad, men vem bryr sig? vi ska iallafall röja ikväll & vi hoppas på det blir skitkul!
hinner inte skriva mer idag, men imorgon uppdaterar jag er med massa bilder förhoppningsvis!

puss & ha en jävligt bra lördag! ♥

 

 

Kommentera här: