31 januari 2010

vill bara notera att idag är det exakt två månader till min födelsedag!

hann aldrig skriva igår, så jag tänkte berätta lite om gårdagen nu. jag vaknade ganska sent, gick upp och städade mitt rum och så, sen åkte jag med peter till tuna park en snabbis och fixade lite grejer, sen hem igen & tog ett varmt bad och fixade mig lite. efter det packade jag min väska och åkte hem till sofia eftersom att vi skulle fixa oss tillsammans hihi. kent skjutsade oss hem till mig igen vid åtta typ och så fortsatte vi med allt här. runt halv tio började vi dra oss mot stålfors på fest. hade en väldigt trevlig kväll, de va inte såå mycket folk där men kul hade vi iallafall! tack till er som gjorde kvällen rolig! :) 
efter ett nångång gick vi hem till anders och kollade film, var väl tillbaka hemma hos mig runt halv fyra och då somnade vi direkt. du är bäst sofia!

Idag vaknade vi tolv kanske av att sofias mobil ringde, vi har varit otroligt sega idag. bara legat i soffan och kollat film typ. men de behövs såna dagar också. det är söndag då är det faktiskt okej att ha tråkigt! nu har sofia precis åkt hem & jag ska ta en dusch nu och sen blir det väl bara plugg resten av kvällen.

Jag hör av mig senare, och bilder ifrån gårdagen får ni också senare! 

ciao!

Kommentera här: