hallå där

igår låg jag i sängen och degade nästan hela dagen, runt fem började jag göra mig i ordning för att sen gå och möta upp mina sommarjobbs kompisar på stan, vi var och tittade på moneybrother på teatern. inte direkt min favoritmusik om man säger så men det var klart bättre än jag hade förväntat mig! och de var trevligt att träffa alla igen! :)

efter det var slut, vid elva drog jag till nyfors och mötte jennie och ronja, och så var de typ maskerad/fest hos nader. hade faktiskt skitkul!

alex & albin kom och mötte mig i nyfors runt halv två och så gick dom med mig till kebabhuset där jag träffade michaela, satt där ett tag och sen gick vi hem till mig och sov.

oooooch idag mår man ju som man förtjänar.
fyfan säger jag bara! ikväll blir de en myskväll hos pappa med chips & dipp!

vi hörs! puss


här kommer lite bilder från igår!


Kommentera här: