höstlov!!!!

ska bli underbart med en veckas lov nu, känns verkligen som att jag behöver det! idag spenderade jag föööör mycket tid i skolan. slutade halv två egentligen, men kom inte ifrån skolan förrän fyra. satt och skrev klart min uppsats, som tur hade jag sällskap av ida och några till :D

imorgon är det halloween? idag hade iallafall mattanterna klätt ut sig, haha tog kort på dom bara för mina bloggläsares skull, har ju aldrig några roliga bilder att visa annars...

 

aja, ikväll får jag se vad som händer. blir kanske fest nånstans, men de lutar mer åt en mysig fikakväll på first class. men får helt enkelt se vad kvällen erbjuder!

idag har jag iallafall varit på papas tapas och lämnat mitt cv, hoppas på att få lite extrajobb där. skulle inte vara helt fel med lite extra inkomst..hihi jag håller tummarna!

nu ska jag städa lite här hemma och sen blir de att ta de lugnt en stund, kanske one tree hill? tills kvällen rullar vidare.. är iallafall ensam hemma, såååå skönt ibland! men, aja vi hörs senare! puss puss

Kommentera här: