sådär ja!

nu har jag satt dit min fina header som michaela har fixat åt mig hihi :*
idag efter att jag slutade satt vi kvar i skolan ett tag, jag fick hjälp av marie med matten & sen satt jag, michaela, fatima, momo, isam och jakob bara kvar och snackade..michaela å jag gjorde sällskap med isam till stan och när han drog vidare blev de mcdonalds för våran del.
träffade maja och moa där, så vi satte oss med dom å snackade lite tills min bror kom. då hängde vi med honom å hjälpte honom att leta efter någon snygg tröja. han köpte två fina tillslut iallafall och sen cyklade vi hem hit. blev sängen som vanligt, låg bara och snackade en stund innan michaelas mamma kom hit å hämtade henne.

och nu ska jag snart äta, sen blir de å hjälpa mamma att städa och efter de väntar plugget.. är såå grymt trött så jag vet inte hur jag ska orka med det ikväll. men vi är iallafall lediga imorgon. Underbart!

- matteprov på torsdag
- historiaprov på måndag
- psykologiprov på tisdag

fyfaaaaaan..blir mycket plugg ikväll. har inte tid å sitta här, vi hörs!

PUSS

Kommentera här: