2011 börjar lida mot sitt slut

Hej!! 

Mysig kväll igår med Eve, vi tittade på One tree hill, pratade massor & bara myste! :) Idag när vi vaknade tittade vi ett avsnitt till av One tree hill och sen skjutsade hon mig till stan när hon åkte hem.

Såå idag har jag fixat det allra sista på stan och nu väntar bara massor av fix (dvs dusch, peeling, rakning, sminkning, lockning av hår osv osv) & vid halv åtta kommer några tjejer hit och fixar det sista och sen drar vi vidare till Ida runt nio och där blir det party party party, all night long. Eller typ iallafall, massa dans bjuds det garanterat på och jag är SÅÅÅ TAGGAD! :D

Kommer bli en grym kväll! Gissa om jag läääängtar!!!!

Puss på er & om jag inte hinner skriva mer idag, så GOTT NYTT ÅR MINA ÄLSKLINGAR & ALLA ANDRA! :D


Kommentera här: