Sista jobbpasset för i år, ha ha

Hej på er!

Hoppas att ni har haft en bra jul & en bra första vecka på jullovet! Det har jag haft iallafall, trots allt jobb & slit i julhelgen så blev det mysigt på sitt egna lilla vis när vi firade jul! :) Har ju liksom världens bästa familj så kan inte bli annat än bra! 

Idag har jag varit på stan och bränt lite pengar med Evelina, mysigt som alltid att umgås med henne. Var på stan några timmar innan jag tog bussen vidare till jobbet & så jobbade jag fram till halv nio. Årets sista pass ;) 

Imorgon är det nyårsafton, jag förstår inte att tiden går så snabbt? Jag tar studenten om ett halvår liksom. Det är sjukt. Helt jävla sjuuuukt. Shit, mitt liv börjar ju snart på riktigt och jag känner mig fortfarande som ett litet barn, hjälp?! 

Aja, får fortsätta filosofera någon annan gång för nu kommer Eve snart hit och gör mig sällskap inatt, blir en lugn kväll för våran del. Kan ju säga att det behövs om man tänker på vilken olugn kväll det kommer bli imorgon. Det kommer bli gaaalet! :D Tjooho. Puss & godnatt med er!


Kommentera här: