Bara för att jag har så otroligt tråkigt

Hej på er!
Känner att det inte finns så mycket annat å göra idag, så därför slänger jag upp ett litet inlägg!

Känns otroligt skönt att det är sommarlov nu, meeen var är det fina vädret? Och vad ska man göra om dagarna? Det är frågan.. Jag har haft ganska tråkiga, sega dagar på början av mitt lov. Spelar för det mesta Angry Birds och ligger i sängen, lyssar på musik och chillar med livet. Ska börja läsa lite också hade jag tänkt, varit på bibblan och lånat fyra helt okej böcker. Frågan är bara när jag kommer börja läsa..?!
Ni tänker säkert "Har hon ett liv?" Och svaret just nu är nej..
Meeeen har iallafall fixat lite grejer så att jag snart ska kunna börja övningsköra. Ser fram emot det iallafall & så hoppas jag på jobb i sommar, seeeen kommer ni se mig börja leva igen. Wohoo
Nu ska jag gå och vika lite tvätt.. Då blir mamma glad!
Ha det bäst! Puss & hej!
big love

Kommentera här: