Får bli ett fantasilöst inlägg idag

Nämn något som gjorde dig glad igår: Ett välbehövligt glas kall cola
Vad gjorde du kl 08 imorse: Låg och sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt här å degade
Det sista du sa högt: Godnatt!
Det senaste någon sa till dig: Godnatt!
Vad har du druckit idag: Vatten, mjölk, cola & te.
Vad var det senaste du åt: Makaroner och korv
Vad var det senaste du köpte: För mina pengar? En pizza tror jag
Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt och blåsigt antar jag
Godaste glassmaken: Päron å daim.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Haha, jo de gör jag nog 
Sover du tungt: Nja, de tror jag väl
Drömmer du mardrömmar: Inte lika ofta som förr
Favoritklädsel: Shorts och linne
Vad ser du om du tittar till höger: Ett kylskåp
Vad gör dig glad just nu: Tanken på att det snart är sommalov
Vad ska du göra härnäst: Gå och sova
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Sur men ändå lite småglad
Favoritgodis: Choklad & allt som är surt
Kläder just nu: Trosor & T-shirt
Sommarplaner: Leva livet
Hur många kuddar sover du med: 4,5,6? Fast egentligen bara en
Spelar du något instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Mina vänner & min familj
Är du kittlig: Ja, ibland
Snarkar du: Nja, händer väl
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: Spindlar
Längtar du mest efter justs nu: Skolavslutningen, sommar & sol



Kommentera här: