Vilken underbar dag det är!

Hallådär! Idag är det en glad Alexandra som skriver!

Sjukt underbart med det otroliga vädret, man blir ju helt glad i hela kroppen! Och nåt som gör mig ännu gladare är att jag är klar med matte B kursen nu! Går inte att beskriva vilken underbar känsla det ääääär!!!!!!
Tänk att aldrig mer behöva läsa matte i skolan? Hur bra låter inte det?

Aja, hursomhelst har det varit en ganska onödig skoldag. Satt kvar i skolan till fyra ändå och skrev klart & gjorde klart lite restuppgifter.

Sen kom Michaela till skolan och mötte mig & så tog vi bussen till stan å gick runt och tittade lite. Gick sen till Waynes och fikade/åt med Michelle och hennes kille! Gurkan gjorde oss också sällskap ;) Haha nerå, men han var iallafall tydligen i Eskilstuna idag och hälsade på!

Fick iallafall ett sms av min sötis till lillebror som hade tagit bild med Gurkis, och visst är dom väl söta?!!



Nu inväntar jag Michaela som ska komma hit och sova & även min bror och Kiwi som är och köper chips, dipp å cola till kvällen. Kaaaaaaan ju inte bli så mycket bättre?

Imorgon är det dessutom nästan ledigt för min del. Måste bara till skolan & göra klart en sak och lämna tillbaka lite böcker, men annars så är jag ledig från och med imorgon tills på måndag. Mini-lov!
Och det gillas!

Vi hörs! PUSSSSSSSS

Kommentera här: