Fredag 31 Augusti - Dags för helg

Hej på er!

Hann inte med bloggen igår efter jobbet. Eller rättare sagt så orkade jag inte. Tog ett extrapass idag 8-15.30 så när jag slutade igår åkte jag hem och la mig direkt istället för att blogga.

Idag har dagen på jobbet rullat på rätt bra. Vi hade nämligen kräftskiva för gamlingarna och allt var frid och fröjd ;) Jag slutade för en timme sen ungefär och ikväll ska jag till min syster och sova, så nu ska jag packa ihop lite grejer till morgondagen och städa mitt rum så att det bara är att åka sen, för jag ska först till Ikea med mamma innan jag åker vidare till min syster! Ska bli kul att strosa runt på Ikea med mamma  

Ska njuta av den lilla ledighet jag har i helgen, jobbar nämligen igen på söndag 16-21. Men från och med nu till kl 16 på söndag ska jag njuta fullt ut av min ledighet ;) 

Tack och hej från en sötsugen tjej.. Haha bra på att rimma är jag också.. Aja, ikväll ska de moffas minsann ;) (Detta är dock en gammal bild, så än kan jag bara titta..) Hörs senare! Hejsvejs










Kommentera här: