Torsdag 27 December - Inte långt kvar på 2012 nu

Hej på er! 

Hoppas er dag har varit bra! Min har bestått av jobb 6.45-16 och efter det har jag varit en sväng på Tuna Park med min bror. Blev att lämna tillbaka min underbara paljettklänning jag köpte häromdagen, den var alldeles för stor och det fanns inte heller andra storlekar.. Blev helt kär i den, men så länge varade den kärleken, sånt är livet.. :( Nu har jag lite smått panik över vad jag ska ha på mig istället. Jobbigt det här med kläder..

Har iallafall köpt en digitalkamera nu, skönt! Blir så mycket bättre bilder än med iPhonen. Dock blev det inte någon systemkamera som jag egentligen ville köpa. Det får bli en annan gång. Den jag köpte nu är liten och smidig, en systemkamera är bara så stor och klumpig, så jag kände att en liten passade mig bättre. Då kanske den håller ett tag iallafall! ;)

Min bror bjöd på god mat ikväll förresten, kött & potatisgratäng med vitlökssmör och bearnaisesås. Mycket gott kan jag lova! Och ett kallt glas med cola till det! ;) (Tagit kort på maten bara för att testa kameran, haha så ta det inte som en vana).


Har även lekt lite mera med kameran. Tagit kort på granen medan den står kvar, den har nämligen börjat barra som tusan. Tror den är död innerst inne, men han kämpar på ändå ;) Har också julklappar kvar under granen eftersom att min julafton nr 2 inte firas förrän på lördag! Mysigt ska det bli!:D


Nu ska jag snart fixa lite här hemma, vi ska nämligen vara hos mig på nyårsafton några tjejer och äta middag, så jag ska nog se till att det blir mysigt minsann! :) Ska ta tag i det redan nu eftersom jag jobbar heeela helgen. 

Ha en bra helg hörrni! Vi hörs! Kram på er

Kommentera här: