It's like wishing for rain as i stand in the desert



Heeeej på er mina vänner & ovänner! Var ett tag sen nu, haha ovanligt att jag börjar mitt inlägg så.. Idag har jag hunnit med att både träna & plugga. (DUKTIG TJEJ) Avslutade för en stund sen & ska snart krypa ner i sängen, lär ju ha skön träningsvärk i mina ben imorgon också!! :D Har förresten bara halvdag i skolan eftersom att det är skolkampen(?) i sporthallen resten av halvan. Sköönt! 

Tänkte nämligen åka till pappa imorgon och övningsköra lite, har ju körlektion på torsdag morgon. Hade min första körlektion förra torsdagen. Gick bättre än förväntat, jävligt bra faktiskt! :D Det börjar närma sig körkort nu! ;) 

Ska väl inte överdriva och skriva ett svinlångt inlägg hehe, så jag avrundar här. Vi hörs när vi hörs!
PUSS PUSS & SOV GOTT!

Kommentera här: