Onsdag 25 Juli - Lönedagar är alltid en bra dag

Haaaalloj! Idag har det varit strååålande sol och jag har jobbat från 8.30, försov mig imorse :( Inte bra alls!! Skärpning nu! Annars så rullade dagen på jobbet på rätt bra, jobbade med Maria och vi har alltid så kul tillsammans! :D Kommer sakna Gruppboende 1 när jag ska börja på Våning 3 om två veckor :( 

Hursomhelst slutade jag klockan ett och det är jag glad för eftersom att det har varit typ årets finaste väder idag! Tackar vädergudarna för det och hoppas att vi får se solen snart igen! ;) Jag åkte hem och åt lite efter jobbet och sen åkte jag till Sundbyholm och träffade Rowaida, Lisa och Lisas kusin! Vi låg där och bara njöt av värmen & solen i några timmar. Sen åkte jag hemåt och har inte hunnit med så mycket efter det. 


Nu ska jag göra mig iordning för ikväll ska jag träffa Louise och Ida! Känner på mig att det kommer bli en bra kväll! :) Har saknat mina små tjejer!

Kommentera här: