Tisdag 24 Juli - Jobbar och sliter

Hej hej! Händer inget kul just nu. Jobbar sex dagar den här veckan :( Jag blir så sjukt trött av att jobba, så när jag slutar jobbet kommer jag hem och bara lägger mig och sover typ. Så kommer nog resterande dagar se ut för mig iallafall. Dock slutar jag klockan ett imorgon och så är jag ledig på torsdag, wiho :D 

Såhär ser min roliga vecka ut :(

Men jag måste ändå säga att jag älskar mina arbetskollegor, det är trots allt kul på jobbet och dagarna brukar gå rätt snabbt ändå :) 

Hursomhelst, igår efter jobbet så åt jag god mat med min bror, fläskfilé, pommes och beasås. Så jävla gott :D Efter det kom Maja och gjorde oss sällskap, vi tittade på en film och så blev det en till film efter det så hon sov kvar här! Imorse tittade vi på ännu en till film och slöade oss lite innan jag började jobba. Det blir rätt mycket filmer nu när man är så seg och trött.. 

Känner hur tråkigt det här inlägget blev, haha så jag avrundar nog nu. 

Här är en bild från gårdagen, muuuums :D



Godnatt

Kommentera här: