Sovmorgon!

Hej hej! Idag har jag haft sovmorgon, skööönt! Jobbar från 13.15 till 21 ikväll, så jag passade på att sova ut ordentligt. Har ju känt mig lite febrig och trött senaste tiden så det var skönt att få sova lite extra! :)

Hursomhelst, jag var ju i Stockholm igår och gissa vad!?? Jag är nu mer ägare till en Peugeot 307, väldigt fin liten gullig bil som känns stor att köra, haha. Det var första bilen vi tittade på och jag fastnade direkt! Så himla nöjd!


Efter bilköpet åkte jag och min morbror och åt på en thailändsk "sushibar" och firade lite ;) Typ det enda stället som fanns i närheten av där vi hade köpt bilen! Men maten var väldigt god iallafall!


Efter det åkte jag hem till Eskilstuna med nya pärlan :D Har aldrig kört i Stockholm förut så det var ju helt klart en ny erfarenhet, kommer nog inte göra om det om jag inte måste, blev helt förvirrad av trafiken där. Men jag kom hem hel iallafall och bilen också  ;)

Nu ska jag klä på mig och röra mig mot jobbet! Ha en bra dag & njut av den lilla solen som tittar fram! :D

Kommentera här: