Fina lördag

Hej hej! 

Har haft en supermysig dag! Åkte som sagt till Erikslund med Evelina, men blev besviken på shoppingen (även denna gång) eftersom jag inte hittade alls mycket.   

Men mysigt var det iallafall att umgås med min fina vän! Påväg hem så följde jag med till henne en stund och träffade deras nya valp. Blev kär. Så jävla söt så att man dog tusen gånger om!

'

Efter att jag hade träffat den här sötnosvalpen så åkte jag tillbaka till Eskilstuna, till tunahallen där det var knatte-fotbollscup. Träffade pappa och co där, var mysigt! Och lilla Johan var duktig i målet! ;) 

Efter min härliga dag i solen så kallade även jobbet. Så jag jobbade från halv fem till halv nio, mitt vanliga pass. Nu är jag helt slut i huvudet. Vill bara sova, nuuuu!! Meeeeeen, har lovat mamma att hämta henne lite senare så det är bäst att hålla sig vaken! :) 


Kommentera här: