En bra tisdag!

Hej på er!

Idag har det varit en bra dag! :)

Började med att jag vaknade vid elvatiden, hoppade in i duschen och sen bestämde jag och Linnea oss för att ses! Så strax efter det rullade jag ner på stan och mötte henne, tog en runda och tittade lite. Blev sedan en fika på de nya fiket Café Street, väldigt mysigt! :) Fick sedan sällskap av Märtha och Elin som råkade gå förbi utanför fönstret! ;) Blev ännu en runda på stan efter det och sen när Linnea drog till jobbet så åt jag med Elin och Märtha på Spicy Hot, första gången jag åt där och de var godkänt ;)

Har sedan hunnit med en halvtimmes gympass på Friskis och sen även testat en timmes hårt skivstångs/step-pass (har kanske ett annat namn dock) på Gymppoz med Elin! Jävligt jobbigt var de iallafall! :o :)

Nu är dom på bio och jag som inte ville se Twilight ska snart hoppa in i duschen och sen hämtar Elin å Märtha upp mig efter bion är slut! Ska umgås lite till ;) Sover även med dom inatt, hihi myspys!

Här är en bild som sammanfattar dagen! ;) Hörs imorgon! Puss hej!



Kommentera här: