Lördag 29 September - En lååång dag

Godmorgon!

Japp, jag är uppe med tuppen.. Trött som ett as är jag också.

Var nämligen ute på Le Grand igår efter jobbet (dålig idé med tanke på de få sovtimmar jag fick).. Men Michaela hörde av sig när jag jobbade så efter jobbet åkte jag hem å fixade mig och sen gick jag till Tim där Michaela å Martina och några andra var! Trevligt var de där iallafall! :) Drog sen ut vid halv-tolv-tiden men då var de inte mycket drag på krogen så jag bestämde mig (klokt nog) att gå hem vid halv ett!

Tur var väl det! Somnade ju kanske runt ett, så jag har ju sovit i knappt sex timmar. Och idag står mördarpasset på jobbet, 8-21, på schemat. Seeen blir det full rulle ikväll också! Kommer bli galet!

Lär iallafall sova gott efter denna dag!

Här är en bild på mig från igår.. (Hehe klart man blir extra ego när man förändrat nåt på sig själv!) Trivs som fisken i vattnet iallafall!!! :D

Kommentera här: