Russian style

Det roligaste med att vara här är nog alla människor från olika delar av världen man lär känna. Igår hade vi en "russian vodka night", haha.. Man skulle typ shotta och äta. Äta konstiga grejer som tydligen var en bra kombo med vodkan. Ja ni ser ju själva.. Vad är det liksom? Jag vågade bara smaka soppan som vi åt i början, annars höll jag mig bara till det som jag kände igen. Det var iallafall en rolig kväll. Helt klart lyckat! Galet som det bara kan bli här i Geiranger!
 
Har varit mycket festande under denna sommar, för mycket men det är kul. Nu blir det dock ändring på det sista månaden. Ska nämligen sluta i housekeepingen och börja jobba natt i receptionen från och med nästa vecka. Ska bli kul! Dock blir det ju inga fler partykvällar då, men det är nog lika bra! :) Cash is king! Det ska bara bli så underbart att slippa housekeeping, har fått så jäkla ont i kroppen av allt städande. Känner mig som en gammal tant i kroppen, stel och jävlig.. Men nu får vi gratis spa av hotellet på torsdag som tack för att vi kämpat oss igenom de här jobbiga veckorna som varit. Kan säga att det är välbehövligt med lite spa-chill! Som ni märker rullar livet på som vanligt här i Geiranger-bubblan. Bara en månad kvar tills jag är tillbaka i Sverige. Börjar räkna dagar nu! 

NU ska jag sova! Ha det fint! Kram på er

Kommentera här: