Fyra dagar kvar

Hej på er! Har inte haft tid å sätta mig vid datorn för att blogga nåt under senaste tiden ;) Har varit en lång helg med jobb så igår belönade jag mig med bastumys och pizza hemma hos Märtha med Elin. Och innan det en mysfika med Ida och Louise! :)

Idag vaknade jag hos Märtha och under dagen har jag fixat de sista inför resan. Har även hunnit med en fika med min fina Malin! :) Och på kvällskvisten tog jag å Elin spruta nr 2 på twinrix och så har jag tränat :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen, jobb imorgon igen!

Tråkigt inlägg men de kanske blir de sista nu på två veckor, sen ska ni få lite härlig Thailands-uppdatering när jag är hemma igen! Puss å kram på er :)


https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/910389/images/2013/pic_50f471399606ee6716878d61.jpg" class="image">

Kommentera här: