Två dagar kvar - Redo för paradiset

Hej på er snyggingar! :)

Jag sitter här och dunkar lite musik för mig själv och är allmänt taggad och pepp på livet! Det är bara 2 dagar kvar till Thailand nu och vår resa kunde inte komma mer passande! Har ju kommit ännu mer snö hit och kallt är det, så det ska bli så underbart att komma till värmen! Fattar inte riktigt än att vi verkligen åker snart.. Har iallafall packat klart nästan allt så det är ju skönt! Har tvättstuga imorgon efter jobbet så först då blir jag heelt klart med packningen! 

Har dock känt av halsen lite idag och känner mig lite sjuk (??) Men det är jag ju såklart inte och har inte någon tanke på att bli det heller. Men när man jobbar med människor varje dag (som många av dom är förkylda/febriga just såhär års) plus att mamma har varit sjuk så kan man inte räkna med att man varenda gång kommer undan.. Men jag hoppas för allt i världen att jag slipper även denna gång! Har suttit och druckit varmt honungsvatten i omgångar i hopp om att halsen ska kännas bättre. Snart blir det nog ett varmt bad också innan jag kryper ner i sängen, men förutom att jag har fått typ fem finnar i ansiktet, mens och har ont i halsen så är livet på topp! Haha är redo för Thailand helt enkelt ;)

Imorgon har jag fullt upp så det blir inte något mer inlägg nu, innan resan alltså, så ni får ha det så fint här hemma i kylan så ska jag se till att ha det fint i Thailand också ;) 

Puss och kram på er!



Kommentera här: