Lördag

Hej hopp! Hoppas läget är bra med er. Här rullar det på iallafall! Första två dagarna med Viktväktarna har gått bra. Det jobbiga är bara att jag inte hinner göra några goda matlådor.. Idag har jag jobbat 8-21 så när man kommer hem är man inte direkt sugen på att ställa sig och laga mat :( Har dock inte så mycket annat att välja på. Börjar 6.45 imorgon så jag antar att det är bättre att göra matlådor nu. Har iallafall tur som får sova en timme extra inatt eftersom vi ska ställa om klockan till vintertid! :D  

Igår var jag förresten med pappa till Biltema och köpte grejer till bilen, så nu har den blivit lagad också! Pappa kände någon kille som kunde fixa det. Superbra! Billigare än vad det skulle ha kostat på verkstad och det tackar jag för! :D firade gårdagskvällen med en fruktsallad... Frukt är fint ;)  

Vi hörs hörrni! Puss 



Kommentera här: