Onsdag 30 Oktober

Äntligen helg..! För mig alltså, haha ledig imorgon med andra ord. Behövs verkligen! Är superglad att jag fått jobba så många timmar denna månad men det känns i kroppen må jag säga! Ska bli skönt att få vila imorgon och ladda om batterierna :) Och nu är det bara 8 dagar kvar tills vi åker till Italien! :D Älskar att ha saker å se fram emot! 

Hoppas allt är bra med er annars, här är det prima iallafall. Viktväktarna rullar på som det ska och imorgon har det gått en vecka sen jag började. Ska alltså dit och väga mig då.. Spännande! Och idag har jag jobbat hela dagen, efter jag slutade gick jag till ticket och diskuterade lite mer kring resandet framöver så snart ska jag boka! Hihi. Resten av kvällen har jag hängt med Alex, Albin, P och Agge. Sociala killar som spelade tv-spel nästan hela tiden..

Nu ska jag sova! Puss & hej!



Kommentera här: