Onsdag 25 September

Idag sken solen när jag vaknade och himlen var klarblå. Snacka om att humöret blir på topp av solen! Hursomhelst så skrev jag ju att jag skulle få en "makeover" idag och det jag menade var att jag skulle slinga håret ljusare. Så 12.45 satt jag i frisörstolen hos Emelie, första gången jag var där och klippte mig men definitivt inte sista! Håret blev något ljusare men jag ska dit igen om två veckor och lägga i ytterligare några slingor. Här är resultatet! 
Efter att jag hade klippt och slingat håret så mötte jag Sebastian och Emma på stan för en lunch/fika på Waynes. Mycket trevligt! Och jag hann med en runda på stan efter det också, köpte mig en ny skinnjacka och två stickade tröjor. En från  Vero Moda och en från H&M och jackan är också från Vero Moda. 
Och så var ännu en dag förbi, helgen närmar sig med stormsteg! Och jag längtar till att få festa med mina tjejer här hemma igen! Nog för att det inte är alla men några av dom iallafall! Ska bli så kul! 

Nu är det OC-dags igen, lär nog spendera resten av kvällen tillsammans med datorn och OC! Haha, skönt liv! Förresten så fick jag sms från mitt gamla jobb igår, (ni vet demensboendet jag jobbade på innan Norge) som skrev att jag kunde höra av mig ifall jag vill jobba där igen. Blev jätteglad! Så jag ska nog försöka jobba lite extra där innan jag ska ut och resa. Lär ju bli så rastlös annars + att jag har saknat mina gamlingar! Livet är på topp med andra ord! Puss på er!!

Kommentera här: