Livet i Geiranger

Hallådär! Hoppas ni har de fint därhemma och att ni mår bra! Jag mår bra och nu har sommaren kommit hit också, eller vi hoppas på de iallafall. Idag har de varit en härlig dag iallafall, och jag har varit ledig två nätter nu så inatt är de bara på't igen. Och nu är de bara en vecka kvar tills jag kommer hem till Sverige några dagar för min brors student. Ska bli så mysigt och så kul att få vara med å fira honom! Längtar!! 

Igår kväll var vi ute och åt "hejdå-middag" för att Carro ska åka hem snart, jättetråkigt verkligen. De är en svensk tjej som verkligen verkligen är helt fantastiskt härlig så de kommer bli tomt utan henne här. Så igår iallafall blev de god mat, gott sällskap och så lite alkohol på det. En mycket trevlig kväll! Nu är de dags för staff-food och sen ska jag sova några timmar innan jag börjar jobba! Puss på er därhemma!





Kommentera här: