2 days left

Hallådär!

Nu har jag packat, nästan städat klart i lägenheten å fixat inför Norge. Åker på torsdag, ska bli kul att komma tillbaka till Geiranger samtidigt som det alltid är lika jobbigt att säga hejdå till vänner & familj här hemma. Men i år blir det bara tre månader borta, det känns lagom. Ska jobba natt hela maj och sen blir det dagtid juni & juli, känns helt okej! Ska bli kul att se vad för människor som kommer till Geiranger i år och vad denna sommar har att erbjuda. Längtar även tills i augusti när jag är tillbaka hemma i Eskilstuna. Som sagt är det blandade känslor! Bara två dagar kvar nu.. 

Idag ska jag till tandläkaren, umgås med Elin, träffa de som ska hyra lägenheten å fixa de sista och ikväll kommer Ida förbi en sväng. Blir en bra dag förutom tandis.. Hoppas jag inte har något hål, det har jag inte råd med haha!

Puss på er



Kommentera här: