Mars, du är så välkommen!

Hallådär!
 
Snart är denna månad slut och jag har mycket att se fram emot i mars och det känns bra! Nu på torsdag redan åker jag till Karlstad för att spendera helgen där hos Evelina med Louise. Ska även träffa Cissi och jag känner på mig att de kommer bli en bra helg. Det behövs efter den här dåliga som varit! 
 
En helg i Stockholm är också planerad i mars med mina systrar, det ska bli jättekul! Kommer bli lite festligheter,  mycket god mat, massa kvalitetstid och möjligtvis lite shopping på det. Och så fyller jag ju år sista mars och tänkte fira mig där nångång också, så det ser jag fram emot! Tänk att man blir 22 i år, helt stört att tiden går så fort faktiskt.   
 
Idag har jag varit å lunchat+fikat med Malin, sen har jag tränat och så spenderade jag kvällen hos Maja med henne och Peppe. Fick med mig lite kläder hem också som hon tänkt kasta! Gratis shopping säger man ju inte nej till ;)
 
Anyway, dåligt på bildfronten så här är två bilder från i söndags när vi var hos min syster. Barnen bara växer och växer, som pappa säger så är det bara på sin omgivning som man märker att man blir äldre ;)
 
 
 
 

Kommentera här: