Fredagsmys!

Godmorgon på er! 

Min fredagskväll blev lugn. Jag spenderade den med mamma, hennes kille å hans barn. Vi åt middag tillsammans och bara umgicks hela kvällen. En riktigt mysig fredag om jag får säga de själv! Skönt idag när man vaknar upp kl åtta pigg och allert! ;) 

Ikväll däremot blir det festligheter! Vi ska fira Elin som fyllde 27 igår med middag på Kalas och efter det blir de förhoppningsvis ännu mer kalas ;) Jag är jättetaggad på lite fest faktiskt. Blir ju inte att jag dricker så mycket nu när jag har kört Viktväktarna. Jag håller fortfarande på med det, men ibland får man fuska litegrann! ;) Ikväll är en perfekt kväll för fusk :) 

Nu ska jag äta frukost och ta vara på min mysiga lördagmorgon innan jag ska ner på stan å umgås med tjejerna! Hoppas ni får en bra dag! Puss på er 



Kommentera här: