På äventyr

En annan dag här i Geiranger så ringde Heather och väckte mig för att fråga om jag ville med och åka speed-boat och det ville jag såklart så de var bara att slänga på sig kläder och gå ner och möta upp gänget som skulle med. En rolig upplevelse helt klart men tror de är bättre på sommaren när de är varmare i luften för det vart sjukt kallt när han gasade på haha! 

Efter båtturen åt vi en dubbelbeef-bacon-cheese-burgare på Naustkroa (som är restaurang/gatukök här) och det satt fint vill jag lova ;) Sen hängde jag med på en tur uppåt i bergen för att se snön (vissa tycker de är helt fantastiskt med snö haha). Det blev en lång biltur med några stop för fotografering haha, sen när jag kom hem var jag helt slut. För mycket turistande på en och samma dag ;) Men Geiranger är ganska fantastiskt ändå, tänk att de kan vara sommar (eller påväg att bli) här nere i dalen och vinter bara typ 20 minuters bilfärd uppåt! 

Här är lite bilder från den dagen:
















Kommentera här: