Tio nätter kvar

Godmorgon därhemma! Samtidigt som ni vaknar och äter frukost så har jag precis ätit min "middag" och ska försöka sova snart. Det suger verkligen att jobba natt, okej att själva jobbet är ganska nice. Men fritiden är helt förstörd, jag sover bara. Sover hela tiden nu. Och när jag vaknar är det nästan mörkt och så regnar det också.. Har gjort det i några dagar nu. Blir sjukt deppig. Hela humöret påverkas av att vara vaken på nätterna och sova på dagarna! Längtar sååå mycket tills jag börjar jobba dag, bara tio nätter kvar nu :) can't wait!! Och så får jag vara ledig några dagar i början på juni så jag kan åka hem till Sverige och va med på studenten och min brors 20årsdag! Behöver verkligen en kick med energi av familj och vänner därhemma känner jag! 
 

Puss på er och ha en fin dag! "Godnatt!" 

Kommentera här: