Hejdå till fastlandet för en stund då!

Hej hej!

Då har man flyttat till Gotland då! Kom hit idag vid halv-två-tiden och blev hämtad av min syster på flygplatsen. Vi åkte förbi och tittade på universitetet och så resten av dagen har bara spenderats här hemma i deras stora fina hus! Här kommer jag absolut trivas! :) Har även fått kontakt med en tjej i min klass under kvällen så nu känns det mycket lättare att gå till skolan imorgon. Är sjukt nervös dock, men känslan inför morgondagen är tio gånger bättre nu efter jag fått lite information och insikt i vad som komma skall! 

Är förväntansfull och pirrig. Ska gå ner till mitt nya rum och lägga mig snart så att jag är utvilad imorgon när vi har introduktion på anatomi och fysiologi-kursen. Wish me luck! :) 

Har för övrigt haft massor med kvalitetstid med mina fina små pojkar idag, dom växer så det knakar haha! Blir rädd nästan när man inser att dom redan är snart 2 och 4 år. Rätt intensivt med såna små liv under samma tak men det ska nog gå bra! Älskade älskade små fina diamanter;


Kommentera här: