Min 25-årshelg är bättre än din DEL 5 ♡

(null)

Den här fina klockan fick jag av henne!

Hon har ju helt klart skämt bort mig för resten av livet och satt ribban väldigt högt inför hennes 25-årsdag! Måste börja planera redan nu 😁

Sista dagen i London hade vi tänkt att vi skulle shoppa massor men eftersom att det var påsk så var alla affärer stängda på söndagen. Det hade vi inte riktigt räknat med, men det var nog bra för våra plånböcker! Istället åkte vi till Picadilly Circus och Chinatown och strosade runt där och så hamnade vi även i Soho och DÄR mina vänner, där ligger det mycket trevliga pubar, restauranger och klubbar. Vi hade dom tidigare dagarna inte hittat så mycket roliga restauranger men tills nästa gång så vet vi iallafall var vi ska! Det är så lätt att ta sig med tunnelbanan överallt så man behöver inte bo precis vid shoppinggatorna! Vi vill iallafall tillbaka till London igen när det är lite varmare för vi älskade verkligen allt där! Trots att vi blev besvikna över att missa en sista chans att shoppa på söndagen så fick vi en mysig dag med lite drinkar istället! (null) (null)
(null)

Och kvällen avrundades tidigt, typ vid 21 gick vi och la oss för att vi sen skulle till flygplatsen mitt i natten. Det tog sin lilla tid att komma dit men vi lyckades iallafall utan att bli ruinerade på en taxiresa! Och så drog vi en sista shoppingrunda efter en tidig frukost på Gatwicks flygplats innan vi åkte hem till Sverige igen.

Kastar även upp lite random bilder från Londons gator när jag ändå håller på. London är så himla mysigt och både jag och Elsa skulle kunna tänka oss att bo där i framtiden! Eller plugga kanske iallafall, men det återstår att se vad vi gör med livet! London är fantastiskt iallfall och det är Elsa också ♥️