Nyårsafton - Välkommen 2018 ♡

Efter bröllopet åkte jag hem till Elsa och sen åkte vi tillsammans över till Gotland på nyårsafton. På självaste nyårsafton så var vi hemma hos mig och åt en trerätters middag med mina vänner. Det blev en väldigt lyckad kväll med nästan alla mina favoriter samlade! Är så glad för att jag har världens bästa vänner och flickvän. Så lyckligt lottad. 

2018 har väldigt mycket att erbjuda och jag ser fram emot allt. Det största som händer är att Elsa och jag ska bli sambos. Det är ett stort steg i livet men det har aldrig känts mer rätt. Jag är så lycklig och har verkligen världens finaste flickvän. Och så har vi fått en jättefin lägenhet i innerstan. Allt har gått smidigt och hon har fått jobb här i Visby också, så flyttlasset från Stockholm går nästa helg! Det känns väldigt spännande och pirrigt, så nu längtar jag bara tills flyttlasset är över och vi kan landa i att vara sambos! 

Förutom det så fyller pappa 60 nu i mars och vi syskon hade tänkt bjuda iväg honom på en resa utomlands men jag fick bara ledigt i fyra dagar och så var det även lite förhinder för resten av gänget så vi har planerat en liten kortare tripp till Stockholm istället med honom. H an ska skämmas bort ordentligt! Älskade pappa. 

Och inte nog med det så fyller ju jag 25 också!!! Sjukt vad tiden går snabbt. Förstår inte att jag börjar bli så gammal haha... känns nästan lite jobbigt, men å andra sidan så känns det som att detta år kommer bli ett fantastiskt år så jag ska bara njuta av att vara 25! Men ännu är det två månader kvar. 

Hursomhelst så var nyårsafton en mycket mysig dag/kväll/natt med gänget och här kommer lite bilder därifrån. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)


Kommentera här: